farakhan-copy

 

دبیرخانه سومین دور “جشنواره بین المللی فیلم زنان – هرات” از فیلم سازان ملی و بین المللی تقاضا می کند فیلم های داستانی، مستند و انمیشن بلند و کوتاه خود را که سوژه اصلی آن ها زنان باشد برای شرکت در این جشنواره که در ۱۹ ـ ۲۴ میزان ۱۳۹۴ برابر با ۱۱ ـ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ در شهر هرات افغانستان برگزار می شود ارسال کنند.

مهلت ارسال فیلم به دبیرخانه سومین دور این جشنواره برای سه ماه در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را الی تاریخ ۹ سرطان – تیر ۱۳۹۴ برابر با ۳۰ جون ۲۰۱۵ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سومین دور این جشنواره نیز جنبه رقابتی دارد و به فیلم های برتر تندیس جشنواره اهدا خواهد شد. فیلم های این جشنواره توسط هیأت داورانی متشکل از سینماگران و منتقدان ملی و بین المللی در دو بخش داخلی و خارجی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تندیس های سومین دور این جشنواره در بخش داخلی به بهترین فیلم داستانی، بهترین فیلم مستند، بهترین انمیشن، بهترین کارگردان فیلم داستانی، بهترین کارگردان فیلم مستند، بهترین فیلم نامه، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر خوردسال دختر، بهترین سینماتوگرافی، بهترین صدابرداری و بهترین تدوین اهدا خواهد شد.

تندیس های این جشنواره در بخش بین المللی به بهترین فیلم داستانی بلند، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم کوتاه و بهترین انمیشن اهدا می گردد.

جشنواره بین المللی فیلم زنان – هرات را بنیاد آرمان شهر و خانه فیلم رویا در حمل (فروردین) ۱۳۹۲ خورشیدی برابر با مارچ ۲۰۱۳ تأسیس کردند.

اولین و دومین دور این جشنواره در ارگ شهر باستانی هرات برگزار شدند و پذیرای صدها فیلم از افغانستان و سراسر جهان بودند. این جشنواره در دو دور گذشته خود با حضور تعدادی از فیلم سازان مطرح ملی و بین المللی توجه صدها رسانه را در سراسر دنیا به خود جلب کرد و هزاران نفر فیلم های منتخب جشنواره را تماشا کردند.

لطفا در فرستادن آثار به نکات زیر توجه کنید:

مهلت نهایی ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره ۹ سرطان – تیر ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با ۳۰ جون ۲۰۱۵ میلادی است.

فیلم هایی را که به دبیرخانه جشنواره ارسال می شوند یا باید کارگردان های زن ساخته باشند و یا اگر کارگردان های مرد ساخته اند، موضوع آنها باید مرتبط به مسأله زنان باشد.

فیلم ها را می توانید به صورت مستقیم، از طریق پست، ایمیل و یا با فرستادن لینک فیلم به آدرس های دبیر خانه جشنواره ارسال کنید. قابل یادآوری است که دبیرخانه جشنواره هزینهارسال فیلم ها را متقبل نخواهد شد.

فیلم های ارسالی باید در یکی از این فرمت ها باشند: ۴K, 2K, HD, HDV

شرکت کنندگان در این جشنواره باید فورم ضمیمه این فراخوان را به صورت کامل و واضح پر کنند و همراه فیلم به دبیر خانه جشنواره ارسال دارند، در غیر این صورت فیلم شان پذیرفتهنخواهد شد.

یک عکس از کارگردان فیلم و چند عکس از پوستر و نماهای فیلم با فرمت (JPEG) در ضمیمه ارسال شود.
در صورتی که مایل هستید فیلم تان را از طریق انترنت برای ما ارسال کنید و حجم این فیلم کمتر از ۲GB باشد می توانید از این وبسایت برای ارسال استفاده کنید:https://www.wetransfer.com

چگونه با ما تماس بگیرید:
• آدرس ارسال: افغانستان، کابل، کوچه اول دهمزنگ یا تپه سلام، روبروی مسجد محمدیه، خانه فیلم رویا
• ایمیل: womenfilmfestival.herat@gmail.com
• شماره های تماس در افغانستان: ۰۰۹۳۷۹۸۱۰۶۲۷۵/ ۰۰۹۳۷۰۷۱۳۹۱۸۴/ ۰۰۹۳۷۰۰۴۲۷۲۴۴
• بین المللی: ۰۰۳۳۶۶۲۱۵۳۲۹۷
وبسایت: http://afghanistanintwomenfilmfestival.com

برای دانلود فورمه های فراخوان بر روی لینک زیر کلیک کنید: Entry Form -3rd AIWFFH 2015 FARSI

 Entry-FORM-3rd-AIWFFH-2015 :English Version of Form

پیوست‌ها: